Informace k rezervaci
Pokud je u zvolené položky zobrazena možnost „Rezervace na lékárně“, má kamenná lékárna zboží skladem a může Vám rezervaci v návaznosti na čas objednání nachystat již ten pracovní den.
S vyzvednutím Vaší rezervace prosím vyčkejte na potvrzení připravení k vyzvednutí z kamenné lékárny, které obdržíte formou SMS a emailem. Teprve poté je možné zboží vyzvednout a zaplatit na Vámi vybrané kamenné lékárně.
V případě, že je u Vámi zvolené kamenné lékárny položka nedostupná, je Vámi vybrané zboží k dispozici pouze na skladu e-shopu a bude po dokončení objednávky zasláno na vybranou lékárnu k osobnímu odběru. Po e-mailové notifikaci si budete moci objednané zboží vyzvednout přímo na vybrané lékárně, tak jak jste zvyklí.
Jaký je rozdíl mezi rezervací a objednávkou?
Rezervace: Zboží Vám nezávazně rezervujeme ve vybrané lékárně po dobu 5 pracovních dní za cenu uvedenou v košíku, aniž byste při rezervaci uzavírali kupní smlouvu na dálku. Při vyzvednutí rezervovaného zboží je kupní smlouva uzavřena až s lékárnou, přičemž zde zároveň uhradíte kupní cenu. I z toho důvodu je platba možná až na Vámi vybrané lékárně. Rezervované zboží můžete reklamovat dle reklamačního řádu lékárny. Není ale možné vrácení ve 14denní lhůtě. Při rezervaci vždy vyčkejte na potvrzení připravenosti Vaší rezervace na kamenné lékárně.
Objednávka: Dokončením objednávky s námi uzavíráte kupní smlouvu přímo přes e-shop (na dálku), přitom zboží Vám zašleme na udanou adresu nebo na vybranou lékárnu k osobnímu odběru. Tato smlouva je závazná a kupní cenu můžete uhradit i online či dalšími způsoby.